Networking w budownictwie   

Ewa Kaptur

Business Development Manager

MyTower Europe Sp. z o.o.

ul. Walońska 11/4U, 50-413 Wrocław

Tel. +48 538 942 107,  email: contact@mytowerapp.eu

A lion's face emerges from dark shadows.
05 listopada 2025

MyTower Europe – Nowoczesne zarządzanie nieruchomościami, Ewa Kaptur - Business Development Manager

MyTower Europe – Nowoczesne zarządzanie nieruchomościami to platforma stworzona dla deweloperów i zarządców, przy współpracy z liderami rynku nieruchomości.

W erze cyfryzacji i rosnących oczekiwań mieszkańców tradycyjne metody zarządzania nieruchomościami stają się niewystarczające. Właśnie dlatego MyTower Europe wprowadziło na rynek kompleksową platformę, która łączy nowoczesne technologie z doświadczeniem specjalistów z rynku nieruchomości, oferując rozwiązania dla deweloperów, zarządców i właścicieli budynków.

Co oferujemy?

Integracja z istniejącymi systemami i urządzeniami IoT:

• MyTower współpracuje z systemami Fermax, Akuvox oraz innymi zgodnymi z SIP/MQTT, których producenci udostępniają API,

• umożliwia integrację z systemami księgowymi,

• windami, klimatyzacjami i centralami grzewczymi.

Niezależnie od wieku budynku, MyTower umożliwia modernizację zarządzania poprzez wirtualną tablicę ogłoszeń, zgłaszanie usterek, czat z zarządcą oraz kalendarz rezerwacji przestrzeni wspólnych, a w przypadku modernizacji infrastruktury budynku – wyniesienie go w XXI wiek.

Technologie oparte o biometrykę umożliwiają mieszkańcom dostęp do budynku za pomocą systemów rozpoznawania twarzy oraz systemów rozpoznawania tablic rejestracyjnych – brak klasycznych „pestek”, kart, kodów dostępu do klatki, a wygodne i zautomatyzowane poruszanie się w ramach budynku.

Na budynkach, na których znajdują się przestrzenie wspólne, mieszkańcy mogą dokonywać ich rezerwacji prosto z aplikacji, wybierając dogodny dzień, godzinę i długość trwania.

Wygodny kontakt z zarządcą, ochroną, recepcją, a także zgłaszanie problemów technicznych i innych – bezpośrednio z aplikacji.

Pełna kartoteka mieszkańców i system obsługi zgłoszeń serwisowych, planowanie prac zespołów technicznych i sprzątających.

Zgłoszenia usterek i gwarancji – szybki obieg informacji, monitorowanie statusów i historia napraw.

Komunikacja z mieszkańcami – czat w czasie rzeczywistym, powiadomienia i wirtualna tablica ogłoszeń.

Rezerwacja przestrzeni wspólnych – łatwe zarządzanie dostępem do sal, coworkingu, siłowni czy stref rekreacyjnych.

Płatności online – szybkie i bezpieczne regulowanie czynszu i opłat eksploatacyjnych.

Kontrola dostępu i integracje – obsługa wideodomofonów (Fermax, Akuvox), kody PIN/QR, rozpoznawanie tablic rejestracyjnych, a także integracja z systemami księgowymi.

Centralizacja dokumentów – wszystkie informacje o nieruchomości w jednym miejscu.

To – i wiele innych rozwiązań – znajduje się na wyciągnięcie ręki zarówno deweloperów, zarządców, jak i mieszkańców.

 

Więcej informacji na naszej stronie: https://mytowerapp.eu


​​​​​​​

​​​​​​​

​​​​​​​

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.